Hello,

Sunt bucuroasa sa vad ca oamenii viziteaza acest mic blog si imi citesc postarile, care nu au fost chiar atat de dese pe cat mi-am propus la inceput, dar o sa incerc sa scriu mai mult, printre care si experientele din calatoriile pe care le fac cu iubitul meu.

Inainte sa plecam intr-o vacanta citim, ne documentam despre locurile unde ajungem, unde ne cazam, unde se poate manca bine, citim tot ce se poate de pe booking, forum-uri, facebook, blog-uri si cam tot ce exista pentru a avea o vacanta draguta, fara prea multe dezamagiri. Si cum noua ne place sa gasim toate informatiile necesare, ne-am hotarat sa scriem si noi lucrurile placute sau neplacute pe care le intalnim. Enjoy:)

So…ne-am gandit sa ne luam o scurta vacanta pe care sa o petrecem la noi la mare, Marea Neagra, in statiunea Eforie Nord pentru ca in Mamaia fusesem deja luna trecuta. Zis si facut!

Drumul catre mare, pe autostrada Soarelui a fost ok, am ajuns in statiune, am remarcat ca nu s-au schimbat lucrurile desi au trecut atatia ani de cand veneam cu o prietena la mare si aveam cam 17 ani, dar noi am venit pentru mare, relaxare si bronz asa ca am zis sa trecem peste felul in care arata statiunea.

Ne-am cazat la un hotel de 3 ***, amplsat pe faleza, Hotel Union. La receptie domnisoarele au fost dragute si amabile, noi am ajuns mai devreme si ne-au rugat sa lasam un nr. de telefon ca sa fim sunati cand este camera gata, spunandu-ne ca ne-au oprit o camera cu vedere la mare..yeyyyyy:)

Ne-am asezat la plaja si peste aproximativ 2h fata de la receptie ne suna, ne prezentam la hotel, luam camera si urcam la etajul 3 unde chiar aveam o camera cu priveliste la mare, de unde am putut sa vedem un rasarit superb la ora 5:24 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Hotelul parea ok, pana sa aprindem lumina, nu prea se putea:

20160625_230804

Cand ne-am facut dus, apa a intrat peste noi in camera si mai avea putin si ajungea langa pat, uscatorul de par nu functiona, era rupt si parea mancat de un catel, dar au fost dragute fetele de la receptie si ne-au ajutat cu un uscator.

Dimineata, am zis sa mergem la masa, sa luam micul dejun, unde am remarcat ca totul era destul de saracacios, dar nu asta ne-a deranjat atat de tare, pe cat ne-a deranjat doamna care statea langa prajitor sa iti prajeasca paine, poate nu te descurci. Dansa, punea mainile pe painea ta, in acelasi timp mai manca cate ceva si se lingea pe degete si intre timp ti se prajea paine pe care o lua cu mana pe care o bagase in gura.

Am intrebat diverse persoane unde se poate manca in statiune, ceva decent si nu ne recomanda nimeni nimic.

In prima seara, ne-am hotarat sa mancam la restaurantul hotelului, unde am primit paste crude, fara sos, carne pe gratar  veche de o zi doua, chiar nu se putea manca si nu dam mancarea inapoi de obicei, dar asta a fost sub orice critica. Bucatarul s-a scuzat ca ne-a pus alta bucata de carne din greseala si a nostra era pe gratar:)

Pe scurt, nu recomand hotel Union!

Intre timp dupa primele 2 nopti petrecute la Union, ne-am cazat la Lucas Boutique Hotel, un loc curat, frumos si primitor unde nu am avut nimic de reprosat si chiar il recomandam!

Am avut doua locuri unde am mancat cat se poate de light sa nu avem probleme, restaurant Chandelier si Corner pizza. Nu am mancat bine in statiune, dar ne-am bucurat ne nu ne-am ales cu indigestii sau alte chestii de genu`.

Apa perfecta, calda, soarele stralucitor, sper sa se rezolve si alte lucruri in statiune pentru ca de turisti nu duce lipsa, dar conditiile din pacate sunt destul de slabe.

Sper sa va fie de folos si sa aveti o vara frumoasa!

Cu drag,

R&A

2 gânduri despre “Experinte din calatorii, Eforie Nord, Romania

1. Noi în Eforie Nord mergem de 4 ani. Am fost cazați la vila Marius. Și am mâncat doar la Caredy Oradea.

Anul acesta încercăm vila Lucmar, fiindcă este mai aproape de plaja.

Ca tot vb de plaja, s-a mărit? Anul trecut era în construcție. 🙂